Norgesferien har aldri vært viktigere

DNB har satt i gang en kampanje for å hjelpe reiselivsbedriftene i Norge, og skal investere i markedsføring og dele ut gavekort til en verdi av 10 millioner. Dykkesentrene kan bli med på ordningen uten kostnad.

Video: DNB/YouTube

BRANSJENYTT

REISE



Norgesferien har aldri vært viktigere

DNB har satt i gang en kampanje for å hjelpe reiselivsbedriftene i Norge, og skal investere i markedsføring og dele ut gavekort til en verdi av 10 millioner. Dykkesentrene kan bli med på ordningen uten kostnad.

  7. mai 2020
Målet med kampanjen er å få folk til å bestille norgesferie nå, og DNB har laget en egen nettside som skal løfte frem reiselivsbedrifter over hele landet – og de vil gjerne ha med så mange som mulig.

– DNB investerer i markedsføring av nettsiden og norgesferien. For å gi nordmenn ekstra motivasjon deler vi ut gavekort til en verdi av 10 millioner kroner (kr 1 000 pr. gavekort) i løpet av mai, skriver banken.

Gratis å registrere seg

Det er ikke forbundet med noen kostnader å være med på ordningen, og vi tror dette kan være en ekstra mulighet for dykkesentrene til å få litt markedsføring og kanskje noen ekstra kunder. Pakken inkluderer følgende:

  • Eksponering som en del av DNBs nasjonale reiselivskampanje
  • Promotering av din bedrift og det du har å tilby i portalen
  • Direkte link til din bookingside fra DNBs portal

– Det koster ingenting å bli med, men forhåpentligvis vil deltagelsen gi positive ringvirkninger både for din bedrift og for resten av reiselivsnæringen, skriver DNB.

Høster kritikk for markedsføringen

Kampanjen ble lansert med en video på DNBs YouTube-kanal for et par dager siden, og flere har reagert på at denne er merket med «nyheter» og dermed ikke skiller seg nok fra redaksjonelt innhold.

– Dette er et forsøk på å lure folk til å tro at dette er nyheter, og så er det en reklame. Det mener jeg er helt uakseptabelt. Jeg forstår ikke at en tidligere nyhetsreporter i TV 2 lar seg bruke på den måten, sier presseekspert Gunnar Bodahl-Johansen til Dagbladet.


ANNONSE:
ANNONSE:

Annonsørinnhold:

ANNONSE:
ANNONSE:

Vil du begynne å dykke?

PADI er verdens største utdanningsorganisasjon med omtrent 135.000 instruktører og divemastere verden over. De fleste dykkesentrene i Norge utdanner dykkere etter PADIs modell - du finner en oversikt i bransjeregisteret.


Annonsørinnhold:

  • Anbefalinger til vinterdykking

    Vintersesongen er i full gang, sikten er strålende og det er duket for flott dykking i ukene fremover. Men da må utstyret være i orden! Her er anbefalingene fra Fue.no.

ANNONSE:

ANNONSE:
ANNONSE:
ANNONSE:
Les i siste utgave av bladet Dykking:
Les i siste utgave av bladet Dykking:
Image

Innhold, Dykking nr. 2/2020:

Innhold:

  • DYKKEMEDISIN: Stor COVID-19 SPESIAL
  • VRAKDYKKING: RMS Lusitania
  • UNDERVANNSFOTO: Ocean Art Photo Contest
  • RUNDEFUNNET: En tingbok forteller
  • GRUVEDYKKING: Norges svar på Tuna-Hästberg?
  • DYKKEMÅL: Dybdekart fra Lygnstøylvatnet
  • DYKKEREISE: Ponza i Italia
  • UTSTYRSTEST: KISS Sidewinder
  • PRODUKTNYTT: Nytt og nyttig på markedet

Abonnér på bladet Dykking og få spennende dykkestoff levert portofritt i postkassen!
ANNONSE:
ANNONSE:

Annonsørinnhold:

  • Gi bort et gavekort på dykkekurs!

    Et dykkesertifikat er en gave man har glede av hele livet. Gi et gavekort på SSI Open Water Diver til en du er glad i! Teorien kan tas på nett, og er derfor en perfekt gave i disse dager.
Siste videoer:
logo
Bladet Dykking har siden 1983 blitt gitt ut av Forlaget Dykking AS. Redaktør: Christian Skauge

 

Forlaget Dykking AS
Postboks 6654 Etterstad, 0609 Oslo
Org. nr. 936558496

 


© 2020 Forlaget Dykking AS